FAQ

Hieronder vindt u de FAQ of ook wel de meest gestelde vragen van klanten aan kraagjeskopen.nl.

Registreren/account

Hoe registreer ik mij als nieuwe klant?
Wanneer u voor het eerst een kraagje, clutch of oorbellen bestelt bij kraagjeskopen.nl kunt u een account aanmaken. Dit is niet verplicht. U kunt gewoon een product bestellen zonder dat u zich hoeft te registreren. Wanneer u zich registreert als klant kunt u uw bestelgeschiedenis inzien. Daarnaast hoeft u ook niet steeds bij elke bestelling al uw gegevens opnieuw in te vullen.

Ik ben al klant, hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Uw persoonlijke gegevens kunt u altijd wijzigen via uw account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze opnieuw aanvragen?
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, klikt u onder “inloggen” op wachtwoord vergeten. U krijgt dan via uw mailadres instructies om het opnieuw in te stellen.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
U bestelt onze kraagjes, clutches of oorbellen door ze in uw winkelmandje te plaatsen. Vervolgens doorloopt u alle stappen en maakt u het bedrag over op de rekening van kraagjeskopen.nl of u betaalt via IDEAL of Bankcontact voor onze Belgische klanten. U krijgt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

Zijn alle artikelen direct leverbaar?
Over het algemeen zijn al onze kraagjes binnen 3 dagen leverbaar. Als een product niet op voorraad is dan kunt u het vaak op nabestelling plaatsen. Wanneer u een product nabestelt is dit duidelijk zichtbaar op de productpagina. Een nabestelling heeft een levertijd van ongeveer 2 weken.

Wat betekent nabestelling?

Nabestelling staat bij een product dat tijdelijk niet leverbaar is. U kunt het product wel bestellen, doorgaans leveren we het kraagje binnen 2 weken wanneer u het bestelt op nabestelling.

Hoe kan ik betalen?
Betalen bij kraagjeskopen.nl gaat via een directe bankoverschrijving, IDEAL of Bankcontact. Wanneer u via bankoverschijving betaalt dan kunt u de betalingsgegevens vinden in de e-mail die u van ons ontvangt nadat de bestelling geplaatst is.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Gratis verzending op alle bestellingen binnen Nederland!

Wat zijn de verzendkosten voor België en andere europese landen?
Verzending naar België kost slechts €3,50

Wat zijn de verzendkosten voor overige landen?
De verzendkosten voor alle overige landen zijn € 14,95 per bestelling.

Hoe wordt de bestelling verzonden?
Kraagjeskopen.nl verzendt naar landen binnen Europa altijd via PostNL. De pakketjes van kraagjeskopen.nl passen meestal door de brievenbus. U zult onze pakketjes dan ook in de meeste gevallen gewoon door de brievenbus ontvangen.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt in Nederland, na ontvangst van de betaling ongeveer binnen 3 werkdagen geleverd. Zon- en feestdagen zijn geen werkdagen. Betaalt u via directe bankoverschrijving hou er dan rekening mee dat wij het pakketje pas kunnen opsturen zodra het geld op onze rekening staat. Dit kan soms een dag langer duren dan dat u via IDEAL of Bankcontact betaalt. Alle bestellingen die via IDEAL of Bankcontact worden betaald worden meestal dezelfde dag nog ingepakt en de volgende dag aangeboden bij Post NL.
Let op, dit geldt alleen voor de kraagjes die op voorraad zijn. Kraagjes die geplaatst zijn op nabestelling hebben een levertijd van ongeveer 2 weken.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Bij kraagjeskopen.nl is het mogelijk om je bestelling te versturen als cadeau. Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling leuk ingepakt bij de ontvanger terrecht komt. Je kan op de afrekenpagina kiezen voor de optie, inpakken & kaartje. De bestelling wordt dan voor €4,95 ingepakt verzonden inclusief een bijpassende persoonlijk geschreven kaart. De tekst voor dit kaartje kun je tevens aangeven op de afrekenpagina in het vak voor de bestelnotities. Wij zullen de aangeleverde tekst persoonlijk op het kaartje schrijven.

Maatvoering van de kraagjes

Alle kraagjes zijn 1 maat, hoe kan dat? Niet iedereen heeft toch dezelfde maat? 
Als onze kraagjes zijn 1 maat. De kraagjes hebben allemaal verstelbare bandjes aan de zijkant waardoor je hem wat ruimer of smaller kan maken. Natuurlijk kan het zijn dat een kraagje toch niet goed zit. Het ene kraagje valt iets kleiner dan het andere kraagje. Wij hebben daarom alle kraagjes opgemeten, hierdoor kun je bij jezelf nameten of het kraagje bijvoorbeeld ruim genoeg is om de nek, of dat je het kraagje kan dragen onder een trui met een ruime hals. Hier kun je meer info vinden over de manier waarop de meting is gedaan.

Ruilen/ retourneren

Hoe kan ik een bestelling ruilen/retourneren?
U heeft het recht om een ontvangen bestelling binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst) te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. U dient zelf zorg te dragen voor voldoende frankering van de retourzending. De retourzending mag binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst) in een voldoende gefrankeerde enveloppe worden opgestuurd naar:

Retouradres:

Kraagjeskopen.nl
Kantelen 18
5151XV Drunen

U bent zelf verantwoordelijk voor uw retourzending, bewaar uw verzendbewijs daarom goed. Na ontvangst van de retourzending en controle hiervan door kraagjeskopen.nl, wordt het bedrag z.s.m. (binnen uiterlijk 14 dagen na herroeping) teruggestort naar de koper. Let op: vergeet er niet uw bestelbevestiging bij te doen, zodat wij weten van wie het kraagje af komt. Een briefje met duidelijk uw naam en adres is eventueel ook voldoende.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van alle aanbiedingen en het laatste nieuws?
Op de homepagina kunt u zich vrijwillig aanmelden voor onze nieuwsbrief. U ontvangt dan het laatste nieuws en loopt geen kortingen mis! Daarnaast is kraagjeskopen.nl ook te vinden op Facebook en Instagram.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar klantenservice@kraagjeskopen.nl Er wordt op werkdagen binnen 24 uur gereageerd op uw vraag.
Naast mailen kunt u ons ook altijd bereiken via Facebook messenger of WhatsApp.Kijk hiervoor eens op onze contactpagina.

contact opnemen met kraagjeskopen.nl